24 Eylül 2013 Salı

dans' a merhaba..

Yine yeniden bir dans postu daha. Bacchata kursuna başladım.Çok keyifli, Bir yandan kurs bir yandan dans geceleri.Aslında dans gecelerine dans a ilk başladığınız andan itibaren gitmek gerek.Çünkü en çok orada gelişiyorsunuz ve bu işin zevkini alıyorsunuz..Bu aralar biraz daha inceldim.
Ama eskisi kadar yemek yemediğim ve sporla daha bir iç içe olduğum da bir gerçek. Küçükken basketbole çok meraklıydım.Ancak dans kadar insanı saran bir şey hiç görmedim.İnsan yapmadığında özlüyor.Bu aralar bisikleti de aksatmıyorum.Yazdan kalma bu son günlerin de tadını çıkarmak gerek..Sizlere de tavsiyem en kısa zamanda kendinize bir şans verin...Dans ' a merhaba deyin...






2 yorum:

  1. I have гead a few good ѕtuff here.
    Definitelу value booκmaгκing wongaliga fοr reviѕiting.
    І wonder hοω ѕο much attempt yоu ѕеt to create this
    sort οf excellent infoгmative

    YanıtlaSil
  2. Nice..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    YanıtlaSil