18 Kasım 2012 Pazar

Bir J.Lo Geçti İstanbuldan...

Bu hafta sonu biraz hareketli geçti.Hafta sonu ilk gün J.Lo Konserinde idim.BiletiM bATI kapısından idi.Salona ilk geldiğimde dikkatimi çeken salon dışında fazla bir kalabalığın olmayışı idi.Herhalde konser boş geçicek derken ( daha önceki konserlerini düşünerek ) kapıya doğru yola koyuldum.Bilette yazan nottan ötürü yanıma fotoğraf makinesi almamıştım.Yasak deniyordu.Makineyi de kaptırmak istemiyordum.Ancak içeri girerken aramanın zayıflığı dikkatimi çekti.Ülker Sports arena' nın içine daldığımda hediyelik eşya standları ilgimi çekti.Kolyeler,Tsirtler..oldukça renkli idi.Stand görevlisi ile sohpet ederken süper geçicek bu konser,ben çok eğlendim dedi. Biletimin bulunduğu yere çıktığımda ise acaip bir ses duydum.Sanırım J.lo sahnede dedim içimden ve içeriye girdim.Aman allahım o ne kalabalık.Neredeyse tek boş yer yoktu.Bir kere ben bu kadını sevdim.43 yaşında ama o kadar enerjik ki..Neredeyse dansçıları ile birlikte bir saniye oturmadı.Bir insan bu kadar mı profesyonel olabilir.Hemen hemen tüm şarkılarını söyledi.Get on the floor ve Lets get loud da salon adeta yıkıldı. Bir de tek bir el hareketi ile salona her istediğini yaptırabildi.Böylesine bir enerjiye kim sahip olmak istemez.Ve sahne de gerçekten çok mütevazi çok sıcak..Latinlere özgümü bilemem ama gerçekten bana yansıttı bunu.. Türkiye yi çok sevdiğinden bahsetti ve pek çok kez teşekkür etti.Sahneye de bizim seyirciler şapka hatta küpe bile attılar.J.lo da bu jestten çok etkilendi ve kulağına götürdü.Finalde ise artık elinde türk bayrağını omuzuna sarmış biçimde sahneyi terketti.konser bittiğinde söylediğim tek şey vardı.
vay be ne geceydi ama ...Seni sevdik J.lo..

13 yorum:

  1. Beautiful pictures :) Thank you so much for nice comment :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Çağırırsınızda gelmez miyim :)
    Fotoğraflar hoş olmuş. Ortam karanlık olmasına rağmen ışığı iyi ayarlamışsınız.
    http://yoncademirel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sounds like fun
    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  4. it must have been a great concert. She has some really good songs.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeah..ı lıke it really..:) you must seen this actress..:)

      Sil