13 Nisan 2013 Cumartesi

Hediyelerin En güzeli..:)))

İstanbul Dans Festivali aylar öncesinden hazırlanmaya başlanan,altında pek çok dansseverin ve eğitmenin imzası olan ülkede ki en önemli dans organizasyonlarından biriydi.Uzun zamandır da gitmeyi çok istiyordum.Artık zamanla dansımda aşama kaydetiğime inandığımdan ötürü yeni insanlar,yeni stiller görmek inanılmaz keyifli olacaktı.Dünyanın en iyileri o gün orada idiler. Salona girdiğimde yüzlerce dans severi aynı anda Frankie Martinez ' in arkasında Cha Cha yaparken buldum.İnanılmaz bir adamdı.Dünya Salsa sının Messi ' si diyorlar şaka ile karışık..:) Onun dersinden sonra kendimi otelin tam ortasında bir Workshop ta buldum.Muhteşemdi dünyanın dört bir yanından gelen 72 çeşit millet ile aynı anda müziğe ayak uydurmak..Önce Salsa ,Ardından büyük bir keyifle Rock'n Roll yaptım.Sonrasında yorgun bir şekilde kendimi Greenpark ' ın restoraına attığımda hala dans etmek istiyordum.Sonra bir Rueda dersine girdim ve ardından Eddie Torres eşliğinde Cha CHA..O gün Franklin Diaz,Oliver Pineda,Magna Copal ve Eddie Torres gibi dünyaca ünlü isimlerin olduğu ortamda bulunmak benim için muhteşem bir hediye olmuştu..:))))

6 yorum:

  1. Dans etmeyi çok istemişimdir her zaman. Gerçekten güzel bir hediye olmuş

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim,denemelisin.:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel..Sizin için çok güzel bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Dans festivali çok keyifliydiiiii. Gerçi ben grip olup tüm workshopları kaçırdım ama sürünerek de olsa şovları gelip izledim. Belki birgün dans gecelerinden birinde de karşılaşırız...

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. inşallah..:)) ben hiç geceleri kaçırmıyorum..:P

    YanıtlaSil