27 Kasım 2012 Salı

Basketbol maçlarını özlemişim...

Basketbol maçlarını çok severim.O gün de Fenerbahçe,telekom maçını duyunca hiç kaçırmadım.Fenerbahçe gerçekten çok ama çok iyi bir kadro kurmuş durumda.Zaten bunu da maça yansıttılar.Telekom ise eski gücünden çok şey kaybetmiş durumda.Yine de basketbol,basketboldur..zevkliydi.Telekom yabancı oyuncuları ile dirense de oldukça farklı bir sonuç aldı.
Ülker Sport Arena ise gerçekten muhteşem bir salon.Anadolu yakasında böyle bir tesisin olması çok sevindirici.Ataşehir gerçekten şu an inanılmaz gelişti .O bölge de zaman zaman dolaşmayı seviyorum.Palladium,Optimum ve pek çok alışveriş merkezinin yanısıra farklı güzel mekanlar da var.

5 yorum:

  1. Thanks fr visiting my blog! You have a nice blog!

    Greets!
    http://busyblouse.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ataşehir gerçekten de çok değişti son 5 senede bile tanımak mümkün değil. Ben de çok severim basket maçlarını.
    Selamlar,
    http://yoncademirel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazı olmuş.büyük bir hazla okudum.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir makale sonuna kadar okudum paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil